08.08.

2010.08.08. 23:40

Ma kipihentük a tegnapi tortúrát, összeszámoltuk megmaradt pénzünket, és elmentünk egy utolsó Tesco túrára. Mondhatnám, hogy hiányozni fog, de nem. Viszont egész jó kis ebédet ütöttünk össze, még le is fényképeztem, annyira elégedettek voltunk Nórival (kólát csak csészéből, ez így elegáns). A mai nap célpontja Arbroath lett, ami egy kedves, csendes, főleg üres kisváros az Északi-tenger partján, és mivel vasárnap délután értünk oda, már minden zárva és lakatolva volt. Többek között a nyilvános vécék is (amikre nagy szükség lett volna a hideg, szeles időben a tengerparton), ezért némi útmutatás után egy bárban kötöttünk ki, ahol dolgunk végeztével a becsületkasszába helyeztük el az aprópénzünket. Ezt látva az ottaniak megjegyezték, hogy milyen rendesek vagyunk, és mondták, hogy igyunk valamit. Előbbinek örültünk, utóbbit bájosan elutasítottuk, és újra meg kellett állapítanunk, hogy a skótok tulajdonképpen mégiscsak jó emberek, és tegnap a drumnadrochiti buszmegállóban történtekért elsősorban az angol és holland turisták közönye (indifferenciája – javítva: Sch. N.)  a felelős, nem pedig a melegszívű skótoké, akik még mindig így beszélnek:

Asdélgkfs jhgéurigrnsuégsnrbiorumőpoweutgmweőpovutgmővmgbc.

 

Természetesen a mai fényképháború sem maradhatott el, igyekeztem Nóri templomait és virágágyásait sportkocsikkal kivédeni, remélem, sikerült.

A fű továbbra is selymes, simogatja a talpunkat és a szívünket, és nagyon-nagyon zöld és szép és egészséges és ápolt és … beszéljenek a képek.

 

Továbbra is itt:

http://picasaweb.google.hu/110530974810600740413

 Ja, és többen megjegyezték/sérelmezték, hogy nem borotválkozom. Igen. De Nórinak így tetszik, én meg lusta vagyok.

Ja, és azt elfelejtettem leírni, de épp most emlékeztettek rá, hogy a líbiai főbérlő doktorunk a bemutatkozáskor boldogan megjegyezte, hogy a Nora fényt, fényhozót jelent.

A bejegyzés trackback címe:

https://utistgut.blog.hu/api/trackback/id/tr952208441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

varrobi 2010.08.09. 20:28:57

"Mi ez, pók?" :D

Én bementem volna a kastélyhoz és a tóhoz, egyszer vagyok csak Loch Nessben, nem? Mindegy mennyibe kerül. Persze Adri most vitatkozna velem... :)
süti beállítások módosítása